نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
4247
-
الف
+

راز موفقیت «زیر آسمان شهر» از زبان «معصومه کریمی»

«معصومه کریمی» درخصوص تجربه نقش آفرینی اش در سریال «زیر آسمان شهر» و از دلایل پربیننده شدنش گفت.

به گزارش آی فیلم 2، «معصومه کریمی» بازیگر تیاتر، سینما و تلویزیون ایران که مخاطبان تلویزیون آی فیلم 2 هم اکنون شاهد نقش آفرینی وی در سریال کمیدی «زیر آسمان شهر» هستند، درخصوص تجربه بازی در این سریال صحبت کرد.

«معصومه کریمی» درباره نشر سریال «زیر آسمان شهر» برای مخاطبان فارسی زبان افغانستان و تاجیکستان از شبکه آی فیلم 2 گفت: فکر می‌کنم هر کسی که به زبان فارسی آشنایی داشته باشد از دیدن «زیر آسمان شهر» لذت می‌برد. خیلی از مسائلی که در این سریال به آن پرداخته می‌شود، جهان شمول و مربوط به همه بشریت است.

وی در پیوند با همین موضوع افزود: همان گونه که فلم یا سریال‌های کشور‌های دیگر در ایران دوبله و نشر می‌شود و ما از تماشایشان لذت می‌بریم، تاجیک‌ها و افغاستانی ها هم می‌توانند از دیدن سریال «زیر آسمان شهر» لذت ببرند. 

بانو کریمی کرکتر خود در سریال «زیر آسمان شهر» را در کارنامه هنری اش اینگونه توصیف کرد: سارا یک کرکتر بسیار ساده ای داشت و از آنجا که این نقش بازخورد خوبی برایم داشت، در ذهنم به یادگار مانده است و بسیار خوشحالم که در این سریال در کنار دوستان دیگر حضور داشتم.

«معصومه کریمی» از دلایل استقبال بالای فصل اول سریال «زیر آسمان شهر» گفت: عواملی همچون فلمنامه تا تیم خوب و دست اندرکاران همچون کارگردان، تهیه کننده و دیگر عوامل در موفقیت یک کار دخیل هستند. وقتی تک تک افراد درست انتخاب شده باشند، می‌توانند موفقیت یک مجموعه را رقم بزنند.

وی در پیوند با همین موضوع ادامه داد: به نظرم مهمترین و جذابترین موضوع در ارتباط با «زیر آسمان شهر» این بود که متن‌های خوبی به دست ما می‌رسید، یعنی هر کدام از قسمت‌های این سریال دارای یک فراز و فرود مناسب بود. در هر قسمت از سریال گره‌هایی وجود دارد که باز می‌شود و بسیار روان و ساده به آن‌ها پرداخته می‌شود.

بانو کریمی افزود: ترکیب خوب بازیگرانی که در آن زمان کنار یکدیگر قرار گرفته بودند در جذابیت این سریال بسیار تأثیرگذار بود. فکر می‌کنم به خاطر تک تک این موارد بود که در نهایت سریال موفقی را شاهد بودیم. 

بازیگر سریال «زیر آسمان شهر» درخصوص اینکه یک سریال با چه ویژگی هایی می تواند برای مخاطب جذاب باشد، به فارس گفت: فکر می‌کنم کاری که ساده و روان ساخته و دغدغه‌های مردم را به تصویر می‌کشد، مورد پسند مخاطب واقع می‌شود. وقتی مخاطب چیزی را در قاب تلویزیون می‌بیند که آن را در زندگی روزمره خود نیز دیده است، بیشتر ارتباط برقرار می‌کند. 

«معصومه کریمی» درباره جدیدترین فعالیت هایش در عرصه بازیگری گفت: طی دو سه سال گذشته کلاً کار تیاتر کرده ام و روی صحنه بوده ام. از این بابت بسیار هم خوشحالم که توانستم در سی و ششمین جشنواره تیاتر فجر جایزه بهترین بازیگر را دریافت کنم.

وی افزود: همواره تیاتر برایم خانه‌ای است که در آن آرامش می‌گیرم و بیشتر تجربه می‌کنم و بسیار دوستش دارم. امیدوارم این امکان و فضا در کار‌های تصویری هم برایم فراهم شود تا بتوانم با لذت تمام فعالیت کنم و اثری را باقی بگذارم که مخاطب دوستش داشته باشد و از آن به خوبی یاد کند. 

«معصومه کریمی» بازیگر تیاتر، سینما و تلویزیون ایران در سال ۱۳۵۳ خورشیدی در تهران به دنیا آمد.

وی کار بازیگری را از سال ۱۳۶۹ خورشیدی و زمانی که ۱۶ ساله بود، از تیاتر آغاز کرد. بانو کریمی با فلم «جاده عشق» به کارگردانی «رجب محمدین» وارد سینما و با مجموعه «پرواز ۵۷» به کارگردانی «مهران مدیری» به عرصه تلویزیون قدم نهاد، اما شهرت وی را باید مدیون سریال «زیر آسمان شهر» دانست.

کریمی بعد از این سریال از دنیای بازیگری در تلویزیون اندکی فاصله گرفت و کمتر کار در تلویزیون را پذیرفت. او بیشتر بازیگری را در تیاتر ادامه داد و در این بخش توانست بعد از ۲۶ سال به آرزویش برسد و تندیس بهترین بازیگر زن جشنواره تئاتر فجر را به دست بیاورد.

وی در سریال «زیر آسمان شهر» به کارگردانی «مهران غفوریان» به عنوان یک زن مهربان و صبوری که نقش همسر غفوریان را ایفا می‌کرد، ظاهر شد.

این سریال کمیدی و جذاب هر روز ساعت 19:00 به وقت تهران ، 20:00 به وقت کابل و 20:30 به وقت دوشنبه تاجیکستان از شبکه آی فیلم2 نشر می شود.

م ح/ ب م

نظر شما
ارسال نظر